Organizator:

Tu się buduje relacje

Podziel się

"Zalała je fala gości targowych, spragnionych spotkań, rozmów i zobaczenia nowości rynkowych...warto być na targach!

Czy targi są nadal potrzebne? Tak, zdecydowanie!

Ostatnie 20 lat targi były jednym z niewielu miejsc skutecznego dotarcia do klientów. Na targach nie tylko pokazywało się nowości produktowe, maszyny ale przede wszystkim sprzedawało. Wielu wystawców targów wracało bez towaru, który jechał z nich prosto do kupujących. 

Branża przez ostatnie 2 lata pandemii została poturbowana. Część imprez odwoływano, cześć była w trybie on-line. Dziś, po ponad dwóch latach, widać jednak, że ludzie chcą się spotykać na żywo. Uczestnicy targów (wystawcy, zwiedzający, eksperci) dość sceptycznie podchodzą do wersji, w której targi przenoszą się całkowicie do świata online, a nawet oceniają jako niesatysfakcjonujące. Główny zarzut badanych dotyczy tego, że nie spełniają one najważniejszych potrzeb, w tym nie dają możliwości obcowania z produktem, a nawiązywanie relacji jest trudne.

Jedną z najistotniejszych potrzeb realizowanych przez zwiedzających i wystawców na targach jest potrzeba networkingu i pielęgnowania relacji z innymi. Na targach wielu klientów można spotkać w jednym czasie i w jednym miejscu. I nie tylko robić z nimi biznesy, ale także iść na lunch i porozmawiać… o życiu.

Targi zaspokajają przede wszystkim potrzeby związane z rozwojem i relacjami – konkretnie potrzebę wiedzy i edukacji, kontaktu z innymi oraz inspiracji.

Targi czeka transformacja dzięki nowoczesnym technologiom. Ich zadaniem będzie wspieranie organizatorów targów, by zapewnić zwiedzającym lepszą jakość doświadczeń, a wystawcom stwarzać warunki sprzyjające nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Jednak jedno jest pewne: targi były i są potrzebne.

 

 

 

 

Źródło: https://gpd24.pl/wiadomosci/targi/czy-potrzebne-sa-jeszcze-targi/